تهرانی ها چقدر آب مصرف می کنند؟  -  ضرورت صرفه جویی 20 درصدی

تهرانی ها چقدر آب مصرف می کنند؟ - ضرورت صرفه جویی 20 درصدی

۰۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس اقتصادی - کمبود آب با کسی تعارف ندارد؛ وقتی خشک‌سالی، کم‌بارشی، گرمای هوا و مصرف بی‌پروا کنار هم جمع شوند، باید با مدیریت مصرف، جلو وقع بحران و تنش آبی را گرفت. آمارها، وخامت اوضاع آبی را به‌خوبی به نمایش می‌گذارند.

به گزارش سرویس اقتصادی خبر ناب به نقل از همشهری - ذخیره آب سدهای تهران ۴۱ درصد کمتر از سال قبل است و این روزها که گرمای هوا امام کولرهای آبی را هم بریده، مصرف روزانه آب به ۴.۱ میلیون مترمکعب رسیده است. در این وضعیت، مدیریت مصرف و کاهش ۲۰ درصدی مصرف می تواند دوباره منابع و مصارف آب را تراز کند و توزیع پایدار مایه حیات برای همگان محقق شود.

تهرانی ها چقدر آب مصرف می کنند؟  -  ضرورت صرفه جویی 20 درصدی

منبع: روزنامه همشهری

این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : همشهری آنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس اقتصادی