آب این مشترکان 12 ساعت قطع می شود - اعلام جزئیات
۲۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس اقتصادی - سخنگوی صنعت آب گفت: برای اصلاح مصرف آب مشترکان بد مصرف تمهیداتی از جمله قطعیهای ۱۲ ساعته آب و جریمه در نظر گرفتهایم که به هیئت دولت ارسال شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - سخنگوی صنعت آب اظهار داشت: بد مصرفان که البته کسر کوچیکی از جامعه مشترکان هستند کسانی هستند که بیش از دو برابر دارند مصرف می کنند.
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی ادامه داد: مقررات و تمهیداتی را قانونگذار از جمله اصلاح تعرفه ها و جریمه هایی که برای این قشر هست و نیز حتی قطعی های موقت ۱۲ ساعت و یا حتی بیش از ۱۲ ساعت را در نظر گرفته است.
او بیان کرد: مقرراتی رو جدیدا تنظیم کردیم برای سخت گیری بیشتر برای مشترکان بد مصرف جامعه که تعداد کمی هستند و برای هیئت محترم وزیران در حال ارسال است.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
