توضیح وزارت علوم درمورد اتفاقات دانشگاه بیرجند
۱۶ دی ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۴ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس اجتماعی - مدیر روابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این خبر که هیچ دانشجویی از دانشگاه بیرجند اکنون در بازداشت نیست، تاکید کرد که تجویز برخوردهای خودسرانه نمیتواند راهحل باشد.
به گزارش سرویس اجتماعی خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - محمدعلی دادگسترنیا، مدیر روابط عمومی وزارت علوم و دستیار رسانه ای وزیر علوم در صفحه رسمی شبکه ایکس نوشت: با پیگیری دکتر سیمایی و هماهنگی با نهادهای ذی ربط هیچ دانشجویی از دانشگاه بیرجند «اکنون» در بازداشت نیست. با تأکید بر حفظ حرمت دانشگاه، روسای دانشگاه ها طبق دستورالعمل صادر شده موظف به پرهیز از رفتارهای سلیقه ای و استفاده از ظرفیت های دانشگاه برای حل مسائل هستند.
اتفاقات تلخ در دانشگاه ها نشان می دهد عدول از منطق دانشگاهی و تجویز برخوردهای خودسرانه نمی تواند راه حل باشد. همه ذی نفعان دانشگاه باید آگاهانه مراقبت کنند تا فضای اعتراض و گفتگو، خشن و تنش زا نشود تا دانشگاه امن بماند.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس اجتماعی
هشدار وقوع سیلاب و بارش های شدید در 9 استان ؛ آماده باش هلال احمر
دانشمندان هشدار دادند؛ احتمال وقوع یکی از قوی ترین ال نینوهای یک قرن اخیر
تکذیب آتش سوزی شناور حامل خودرو در آبهای قشم
تکذیب خبر ممنوعیت ورود خودروها به تهران از روز جمعه
واکنش پلیس راهور به ادعای انسداد کامل ورودی های تهران در مراسم تشییع
رئیس کل دادگستری تهران: صدور حکم ضبط اموالی به ارزش بیش از 200 هزار میلیارد تومان در پرونده مؤسسه (مولی الموحدین)
بسته شدن کامل تمامی ورودی های تهران از این تاریخ
امروز ؛ یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال
اخراج دانشجوی دانشگاه مطرح تهران به علت اهانت به پرچم
هشدار درمورد مصرف خودسرانه داروهای لاغری و تجویز آنها در اماکن غیرپزشکی
حکم اخراج دانشجوی امیرکبیر صادر شد - ماجرا چیست؟
وجود یک میلیون مصرف کننده تفننی مواد مخدر در کشور - 9 درصد مصرف کنندگان مواد را زنان تشکیل می دهند - تغییر الگوی مصرف به سمت یک ماده مخدر خاص

