غیبت دانشجویان تا پایان سال مجاز شد؟
۰۲ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۴:۰۷ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس اجتماعی - وزارت علوم مجاز بودن غیبت دانشجویان تا پایان سال جاری را تکذیب کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - خبر منتشرشده در برخی کانال های خبری درباره اعلام وزارت علوم مبنی بر مجاز بودن غیبت دانشجویان تا پایان سال جاری، صحت ندارد.
مهر نوشت: وزارت علوم اعلام کرد: خبر منتشرشده در برخی کانال های خبری درباره اعلام وزارت علوم مبنی بر مجاز بودن غیبت دانشجویان تا پایان سال جاری، صحت ندارد. از دانشجویان گرامی تقاضا می شود برای آگاهی از وضعیت برگزاری کلاس ها و اطلاعیه های مرتبط، صرفاً به اطلاع رسانی رسمی دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس اجتماعی
هشدار وقوع سیلاب و بارش های شدید در 9 استان ؛ آماده باش هلال احمر
دانشمندان هشدار دادند؛ احتمال وقوع یکی از قوی ترین ال نینوهای یک قرن اخیر
تکذیب آتش سوزی شناور حامل خودرو در آبهای قشم
تکذیب خبر ممنوعیت ورود خودروها به تهران از روز جمعه
واکنش پلیس راهور به ادعای انسداد کامل ورودی های تهران در مراسم تشییع
رئیس کل دادگستری تهران: صدور حکم ضبط اموالی به ارزش بیش از 200 هزار میلیارد تومان در پرونده مؤسسه (مولی الموحدین)
بسته شدن کامل تمامی ورودی های تهران از این تاریخ
امروز ؛ یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال
اخراج دانشجوی دانشگاه مطرح تهران به علت اهانت به پرچم
هشدار درمورد مصرف خودسرانه داروهای لاغری و تجویز آنها در اماکن غیرپزشکی
حکم اخراج دانشجوی امیرکبیر صادر شد - ماجرا چیست؟
وجود یک میلیون مصرف کننده تفننی مواد مخدر در کشور - 9 درصد مصرف کنندگان مواد را زنان تشکیل می دهند - تغییر الگوی مصرف به سمت یک ماده مخدر خاص
