اعتراض داروخانه ها به فاکتورهای شیرخشک
به گزارش سرویس اجتماعی خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - شهرام کلانتری خاندانی، رئیس انجمن داروسازان ایران، در نامه ای به شهرام شعیبی، مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی، شیرخشک و مکمل سازمان غذا و دارو، ضمن اعلام اعتراض انجمن و داروخانه های کشور نسبت به کاهش بلاوجه مدت تسویه فاکتورهای شیرخشک به ۶۰ روز، گفت: از آنجا که اتخاذ چنین تصمیماتی از سوی شرکت های توزیع شیرخشک برندهای زیرمجموعه نستله (نان و گی گز)، مغایر با بخشنامه ها و تفاهمات قبلی و بدون توجه به شرایط بحرانی داروخانه ها صورت گرفته، مخالفت جدی تمامی داروخانه های کشور و انجمن داروسازان ایران را در پی داشته است.
مهر در خبری نوشت:وی ضمن تاکید بر اجرای بخشنامه ابلاغی اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی، شیرخشک و مکمل سازمان غذا و دارو و لزوم تصحیح مدت تسویه فاکتورهای صادره اخیر به ۹۰ روز، اظهار داشت: مسئولیت تام هرگونه عوارض احتمالی و کمبود برای مردم در سطح عرضه و داروخانه ها، بر عهده شرکت های مذکور است و دستور عاجل برای بازگشت شرایط به شرایط پیش از جنگ رمضان مورد تقاضای جدی است.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
بوم گردی ها موتور محرک توسعه گردشگری روستایی
معاون رئیس جمهور: به مردم اعتماد داریم، اینترنت به وضعیت گذشته بازخواهد گشت، زیرا دستور رئیس جمهور است - پیوند بوم گردی با انسجام اجتماعی اهمیت دارد
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: هر روستا یک بوم گردی است - در ایران با تنوع و تکثر زیر چتر وحدت ملی هستیم
آمار جدید جمعیت ایران اعلام شد
کشت خشخاش آزاد شد؟ - توضیحات دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر
اعلام نحوه برگزار شدن امتحانات پایان سال دانش آموزان ابتدایی
پیش بینی وضعیت هوا؛ استمرار بارش باران در این استان ها
بازداشت دو عنصر نفوذی در تهران با پوشش خبرنگار
تأیید یک مورد ابتلا به هانتاویروس در این کشور
سرنوشت طرح ترافیک جدید تهران چه شد؟
دلیل بازگشت سفیدبالک ها به تهران چیست؟
تصادف مرگبار اتوبوس و پیکان - سرنشینان خودرو در آتش سوختند

