خشم محمود عباس از تحرکات تل آویو در کرانه باختری

خشم محمود عباس از تحرکات تل آویو در کرانه باختری

۲۱ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۶ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: تصمیمات اخیر اسرائیل در ارتباط با کرانه باختری، با هدف غارت اراضی بیشتر فلسطین گرفته شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: تصمیمات اخیر اسرائیل در ارتباط با کرانه باختری، با هدف غارت اراضی بیشتر فلسطین گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی، وی بیان کرد: اشغالگران زمینه را برای سیطره صهیونیست های شهرک نشین بر اراضی فلسطینیان و تملک آنها هموار می کنند.

محمود عباس با بیان اینکه تشکیلات خودگردان با این اقدامات یک جانبه رژیم صهیونیستی مخالفت است، از وجود تحرکات دیپلماتیک برای مقابله با این تصمیم ها و اقدام ها خبر داد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بیان کرد که رژیم اشغالگر، اراضی کرانه باختری را به خود ملحق می کند و برای تصمیمات سیاسی، ارزشی قائل نیست.

وی در پایان گفت: ما خواهان اجرای حکم دادگان جنایی بین المللی هستیم که هرگونه شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطینی را محکوم کرده و غیرقانونی می داند.

این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : خبرآنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس بین الملل