از خواهر یوسف پیامبر چه خبر؟  -  وقتی مادر شدم تا چند سال... -   ببینید
سرویس فرهنگ و هنر - بخش‌هایی از گفتگوی نسرین نکیسا بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال یوسف پیامبر مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر ناب به نقل از همشهری - همزمان با بازپخش سریال «کیمیا» در شبکه آی فیلم بخش هایی از گفتگوی نسرین نکیسا درباره حضورش در سریال «یوسف پیامبر» و بعد در «کیمیا» بازنشر شد. نسرین نکیسا می گوید: «من بعد از سریال یوسف پیامبر پیشنهادهای زیادی داشتم اما بعد آن مادر شدم و چند سالی مجبور شدم از پروژه ها فاصله بگیرم تا اینکه...»

این بازیگر در سریال حضرت یوسف در سال ۱۳۸۷ در نقش دینه خواهر حضرت یوسف بازی کرد که در فراق برادرش یوسف، التیام بخش حضرت یعقوب نبی بود.


این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : همشهری آنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس فرهنگ و هنر