والله آفساید نبود + ویدئو - فیفا را تحریف کنید - عصبانیت بلاگر ترکیه ای از نتیجه بازی ایران و مصر
۰۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۲ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس فیلم - بلاگر ترکیهای در حمایت از تیم ملی ایران گفت: قسم میخورم ایران در نهایتِ غیرت جنگید. ایرانِ باغیرت قربانی سیاست شد.
به گزارش سرویس فیلم خبر ناب به نقل از همشهری - این بلاگر گفت: چطور ممکن است آدم اینقدر بی شرف باشد؟ چطور ممکن است اینقدر بی شرف باشند و این برد را از تیم بدزدند؟ فیفا را تحریم کنید. والله، بالله فیفا را تحریف کنید. این دیگر طبیعی نیست. ایران جلو افتاد ولی می گویند آفساید بوده، والله آفساید نبود.
این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
