سیتی با درخشش هالند صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس ورزشی - در رقابتهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی با درخشش هالند مقابل اورتون به برتری رسید و به صدر جدول بازگشت.
به گزارش سرویس ورزشی خبر ناب به نقل از فرارو - در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه اتحاد میزبان اورتون قرار گرفت و با درخشش هالند توانست به برتری ۲ بر صفر دست یابد.
هر ۲ گل مسابقه را ارلینگ هالند به ثبت رساند تا باز هم ستاره نروژی ناجی گواردیولا شود و باعث شود تا سیتی به صدر جدول لیگ برتر انگلیس بازگردد.
سیتی با ۵۲ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های لیورپول ۵۱، آرسنال ۴۹، استون ویلا ۴۶، تاتنهام ۴۴ و منچستر یونایتد ۳۸ در رده های بعدی قرار دارند.
این خبر توسط سایت فرارو منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : فرارو
اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس ورزشی
گلایه های امیر قلعه نویی در بازگشت به مکزیک
مدافع استقلال در یک قدمی جدایی از جمع آبی ها
گل رامین از زاویه صفر درجه بود - نیمه دوم باید 10دقیقه زودتر حملات را آغاز می کردیم
رامین رضاییان به رکورد مسی رسید
جنجال در اردوی تیم ملی پیش از دیدار با انگلیس
مورینیو: این واقعا بی رحمانه است - فوتبال به ایران یک سکوت بدهکار می شود اگر...
ایران؛ بزرگ ترین قربانی var در مرحله گروهی جام جهانی 2026
انتقاد کلوپ از تصمیم var - ایران قربانی یک صحنه بحث برانگیز شد
تصویر - درد و دل بیرانوند با خدا پس از بازی با مصر
واکنش احساسی بیرانوند بعد از بازی ایران و مصر + عکس
امباپه به داور دستور داد - دیکتاتور دوباره سوژه شد!
اعلام زمان نبرد مهم برای بلیت آسیا
