بازیکن تیم ملی ایران محروم شد

بازیکن تیم ملی ایران محروم شد

۰۶ تیر ۱۴۰۵ - ۰۹:۵۱ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس ورزشی - هافبک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل محرومیت نمی تواند در بازی بعدی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۶ به میدان برود.

به گزارش سرویس ورزشی خبر ناب به نقل از همشهری - تیم های ملی فوتبال ایران و مصر در دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ صبح امروز شنبه ۶ تیر به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه دوم در جریان است.

سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی کشورمان در دقیقه ۷۹ و به دلیل خطا روی بازیکن حریف با کارت زرد جریمه شد. عزت اللهی با این کارت دو کارته شد و در صورتی که ایران راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شود غایب ایران خواهد بود.

این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : همشهری آنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب