قلعه نویی: از 30 سانت رسیدیدم به 5 سانت ! -  مقابل مصر بدشانسی آوردیم
سرویس ورزشی - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه در دیدار مقابل مصر عدالت فوتبال رعایت نشد، گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم اما بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان گل نشد.

به گزارش سرویس ورزشی خبر ناب به نقل از همشهری - امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار کرد: به کشورم و ملتم افتخار می کنم، بازی بسیار زیبایی بود. همه لذت بردند و من هم لذت بردم. نمی دانم شاید خدا با ما سر ناسازگاری دارد. می توانستیم برنده شویم و شانس های زیادی داشتیم و بدشانسی آوردیم. یک توپ آوردند و گل شد و ما ۱۰ توپ بردیم که گل نشد.

وی ادامه داد: می گویند بازیکن ما پس از گل، ۵ سانتی متر در آفساید بوده است. مزد زحمتمان را در این سه بازی نگرفتیم. در هر بازی گل زدیم و بازیکنان ما ۵ سانتی متر و ۳۰ سانتی متر در آفساید بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: فکر می کنم با همه مشکلاتی که ما داشتیم عدالت فوتبال رعایت نشد، این عدالت نبود و شاید خدا من را آزمایش می کند.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه من به تیمم اعتقاد دارم. تیم ما در فاز هجومی کامل است و منتظر می مانیم تا ببینیم فردا چه می شود. باز هم از همه تماشاگران داخل و بیرون زمین تشکر می کنم. به تیم خوب مصر هم تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه مسیر، موفق باشد.

منبع: ایسنا

این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : همشهری آنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب