حمله دیشب آمریکا به ایران شروع جنگ است؟ - مقام آمریکایی: نه!
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از همشهری - فارس، همزمان با برخی گزارش ها از آماده باش در پایگاه های آمریکا در بحرین، کویت، قطر و عربستان، مقامات آمریکایی تلاش کردند تجاوز شب گذشته به حوالی شهر سیریک را به معنای عدم آغاز دوباره جنگ معرفی کنند.
در این راستا نیویورک تایمز و سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شدند که این حملات به معنای از سرگیری عملیات نظامی گسترده و جنگ نیست.
شبکه فاکس نیوز نیز به نقل از یک مقام نظامی آمریکا اعلام کرد که حملات نظامی آمریکا به ایران پایان یافته است.
ساعاتی پیش سازمان تروریستی سنتکام اعلام کرد که مواضع ذخیره سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران را هدف حملات خود قرار داده است.
طبق ادعای این سازمان، این اقدام در تلافی حمله پهپادی روز ۲۵ ژوئن ایران به کشتی باری «اور لاولی» (M/V Ever Lovely) با پرچم سنگاپور انجام شد؛ کشتی ای که در حال خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان بود.
ساعاتی قبل تر از آن تلویزیون جمهوری اسلامی ایران گزارش داده بود صدای انفجاری در اسکله دریایی طاهریه در شهرستان سیریک در جنوب کشور شنیده شده است.
این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
