طی جنگ 40 روزه تجهیزات پیشرفته تری ساختیم + ویدئو - توضیحات سخنگوی ارتش
به گزارش سرویس فیلم خبر ناب به نقل از همشهری - اکرمی نیا بیان کرد: ما در طول جنگ تجهیزات پیشرفته تری ساختیم. برای مثال، در روزهای پایانی جنگ از پهپادهای جدیدی استفاده کردیم که مراحل تحقیقاتی شان از گذشته شروع شده بود و توانستیم آنها را در دل جنگ عملیاتی کنیم؛ همچنین موشک های بهینه شده ای در سطح نیروهای مسلح، هم ارتش و هم سپاه، با کیفیت بالاتر به کار گرفته شد. این نشان می دهد که ما در عین حال که از تجهیزات موجود استفاده می کردیم، از حوزه تحقیق و توسعه نیز غافل نبودیم.
وی ادامه داد: ما در دو حوزه ساخت داخل و خرید تجهیزات پیشرفته از کشورهای دوست برنامه ریزی جدی داریم و قطعاً در روزهای آینده از تجهیزات پیشرفته تری برخوردار خواهیم شد. پهپادهایی که در روزهای پایانی جنگ رونمایی کردیم، بسیار پیشرفته تر از نسل های قبلی مانند «آرش-۲» هستند و به زودی از قابلیت های آن ها برای ملت عزیز ایران خواهیم گفت. ما از این گنج عظیم برای ساختن آینده ای امن تر و قدرتمندتر استفاده خواهیم کرد.
منبع: فارساین خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
