طی جنگ 40 روزه تجهیزات پیشرفته تری ساختیم + ویدئو  -  توضیحات سخنگوی ارتش
سرویس فیلم - سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در طول جنگ ۴۰ روزه تجهیزات پیشرفته‌تری ساختیم.



به گزارش سرویس فیلم خبر ناب به نقل از همشهری - اکرمی نیا بیان کرد: ما در طول جنگ تجهیزات پیشرفته تری ساختیم. برای مثال، در روزهای پایانی جنگ از پهپادهای جدیدی استفاده کردیم که مراحل تحقیقاتی شان از گذشته شروع شده بود و توانستیم آنها را در دل جنگ عملیاتی کنیم؛ همچنین موشک های بهینه شده ای در سطح نیروهای مسلح، هم ارتش و هم سپاه، با کیفیت بالاتر به کار گرفته شد. این نشان می دهد که ما در عین حال که از تجهیزات موجود استفاده می کردیم، از حوزه تحقیق و توسعه نیز غافل نبودیم.

وی ادامه داد: ما در دو حوزه ساخت داخل و خرید تجهیزات پیشرفته از کشورهای دوست برنامه ریزی جدی داریم و قطعاً در روزهای آینده از تجهیزات پیشرفته تری برخوردار خواهیم شد. پهپادهایی که در روزهای پایانی جنگ رونمایی کردیم، بسیار پیشرفته تر از نسل های قبلی مانند «آرش-۲» هستند و به زودی از قابلیت های آن ها برای ملت عزیز ایران خواهیم گفت. ما از این گنج عظیم برای ساختن آینده ای امن تر و قدرتمندتر استفاده خواهیم کرد.

منبع: فارس

این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : همشهری آنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس فیلم