آمریکایی ها با هدف تجزیه و براندازی و تسلیم جنگ را آغاز کردند - ویدئو
۰۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۵۸ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس فیلم - ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکاییها با سه هدف شوم تسلیم، تجزیه و براندازی به جنگ با ایران آمدند.
به گزارش سرویس فیلم خبر ناب به نقل از همشهری - عزیزی در بزرگداشت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر بیان کرد: آمریکایی ها نهم اسفند ۱۴۰۴ با اهدافی سه گانه؛ تسلیم، تجزیه و براندازی نبردی را علیه ملت بزرگ و عزیز و غیور ایران آغاز کردند.
وی ادامه داد: آمریکایی ها واقعاً با اراده به منظور تسلیم، تجزیه و براندازی این جنگ را شروع کردند. نمونه بارز و برجسته آن بعد از اقدامات شرارت بارشان در میناب و لامرد و در اقصی نقاط ایران اسلامی و از همه مهمتر شهادت رهبر شهید ما در این اهداف سه گانه شکل گرفته بود.
این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
