اقدام جنجالی سعودی ها بعد حذف از جام جهانی

اقدام جنجالی سعودی ها بعد حذف از جام جهانی

۰۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۵:۱۸ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - رفتار بازیکنان تیم ملی عربستان بعد از نتایج ضعیف و حذف از جام جهانی مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از همشهری - نایف الثقیل، خبرنگار شبکه العربیه خبر عجیبی را داد و اعلام کرد که ۲۰ بازیکن از تیم ملی عربستان بلافاصله پس از حذف از جام جهانی به مقاصد مختلف و تعطیلات فردی سفر کردند.

خالی برگشتن هواپیمای تیم ملی عربستان بعد از حذف و ناکامی در مرحله گروهی انتقادات زیادی را در میان مردم این کشور به همراه داشت.

عربستان از ۳ بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲ تساوی مقابل اروگوئه و کیپ ورد کسب کرد و یک شکست سنگین مقابل اسپانیا با نتیجه ۴ بر صفر تجربه کرد تا خداحافظی تلخی با جام جهانی داشته باشد.

خبرنگار شبکه العربیه می گوید که هواپیمای تیم ملی عربستان بدون بازیکنان بازخواهد گشت، و پرواز آن صرفاً به انتقال کادر لجستیک، اداری و پزشکی به همراه تجهیزات و ابزارهای ورزشی محدود است.

سایت سعودی اسپورت با انتقاد از این رفتار بازیکنان تیم ملی کشورش نوشت: هنوز تلخی حذف از جام جهانی تمام نشده، بازیکنان ما برای تفریح رفتند!

منبع: فارس

این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : همشهری آنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب