حقوق خرداد ماه برخی بازنشستگان کمتر پرداخت شد -  ماجرا چیست؟
سرویس اقتصادی - سازمان تامین اجتماعی درباره علت اینکه چرا مبلغ واریزی برخی مستمری‌بگیران کمتر از مبلغ خالص نهایی پرداختی مندرج در فیش خرداد ماه بوده،‌ توضیح داد.

به گزارش سرویس اقتصادی خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - سازمان تامین اجتماعی به پرسش های متداول درباره متناسب سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سال ۱۴۰۵ مبنی بر اینکه «چرا مبلغ واریزی برخی مستمری بگیران کمتر از مبلغ خالص نهایی پرداختی مندرج در فیش خرداد ماه بوده است؟» پاسخ داده است.

ایسنا نوشت: براساس توضیحات سازمان، کلیه پرداخت ها و کسورات مستمری از جانب سازمان تأمین اجتماعی بر اساس آیتم های درج شده در فیش حقوقی است که توسط بانک های عامل عینا پرداخت می شود.

بر اساس بررسی های انجام شده، بعضی از مستمری بگیرانی که حقوق خود را از بانک عامل دریافت می کنند، پس از واریز وجه حقوق ارسالی از سازمان، اقساط خریدهای اعتباری اعم از تسهیلات یا فروشگاه های ارائه دهنده خرید اعتباری یا اقساطی و ... مستقیما توسط بانک از حقوق واریزی کسر می شود؛ شعب یا مرکز تماس سازمان تأمین اجتماعی دسترسی به این اطلاعات و جزئیات آن ندارند.

این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : خبرآنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس اقتصادی