دولت به سپاه نفت داده است؟ + ویدئو  -  سخنگوی سپاه: اطلاعی ندارم

دولت به سپاه نفت داده است؟ + ویدئو - سخنگوی سپاه: اطلاعی ندارم

۰۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۰:۴۲ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس فیلم - سخنگوی سپاه پاسداران گفت: از اینکه دولت به سپاه نفت داده باشد اطلاعی ندارم و بعید می‌دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد.


به گزارش سرویس فیلم خبر ناب به نقل از همشهری - دانشجو، سردار محبی بیان کرد: من حقیقتاً راجع به این قضیه هیچ اطلاعی ندارم. اینکه مثلاً می فرمایید ۲۰ میلیون بشکه نفت به سپاه داده شده که بتواند بجنگد، من اطلاعی ندارم.

وی ادامه داد: اما وظیفه دولت است که برای جنگیدن از نیروهای نظامی، پشتیبانی کند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم طبیعتاً برای مقابله با دشمن و تجهیز خودش به سلاح ها و همینطور پشتیبانی یگان های مختلف خودش نیاز به بودجه دارد و دولت هم موظف است که این بودجه را تامین کند. اما اینکه واقعاً دولت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نفت، داده باشد، من اطلاعی ندارم و بعید هم می دانم که چنین اتفاقی افتاده باشد چون سپاه سازوکاری برای این کار ندارد.

این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : همشهری آنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس فیلم