دولت به سپاه نفت داده است؟ + ویدئو - سخنگوی سپاه: اطلاعی ندارم
به گزارش سرویس فیلم خبر ناب به نقل از همشهری - دانشجو، سردار محبی بیان کرد: من حقیقتاً راجع به این قضیه هیچ اطلاعی ندارم. اینکه مثلاً می فرمایید ۲۰ میلیون بشکه نفت به سپاه داده شده که بتواند بجنگد، من اطلاعی ندارم.
وی ادامه داد: اما وظیفه دولت است که برای جنگیدن از نیروهای نظامی، پشتیبانی کند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم طبیعتاً برای مقابله با دشمن و تجهیز خودش به سلاح ها و همینطور پشتیبانی یگان های مختلف خودش نیاز به بودجه دارد و دولت هم موظف است که این بودجه را تامین کند. اما اینکه واقعاً دولت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نفت، داده باشد، من اطلاعی ندارم و بعید هم می دانم که چنین اتفاقی افتاده باشد چون سپاه سازوکاری برای این کار ندارد.
این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
