ویدیو - ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!
۰۶ تیر ۱۴۰۵ - ۰۴:۰۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس فیلم - خبرنگار: شما گفتید که ایران آتشبس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آنها خواهد داشت ترامپ: خب، بهزودی متوجه خواهید شد. خبرنگار: آیا آتشبس همچنان برقرار خواهد ماند؟ ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن را ساقط کردیم.فارس
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
