خشم مدیرعامل پرسپولیس؛ چطور رویتان می شود از باشگاه پول بگیرید  -  بیایید فسخ کنید و بروید
سرویس ورزشی - مدیرعامل پرسپولیس پس از شکست این تیم برابر چادرملو و ناکامی در رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا گفت: قطعا تغییرات زیادی در تیم خواهیم داشت.

به گزارش سرویس ورزشی خبر ناب به نقل از همشهری - حدادی بعد از شکست پرسپولیس گفت:

نمی دانم چه نوع بازی کردن بود که بازیکنان تیم انجام دادند.

نیمی از این تیم مدعی است که باید در تیم ملی باشد.

بازیکنی که دنبال کسب و کار است معلوم است تمرکز ندارد.

پرسپولیس تیمی که ۳ جلسه تمرین کرده را نمی تواند ببرد.

بازیکن باید جواب بدهد چون پول گرفته است.

همه این بازیکن ادعا دارند که ۱۰ سال است در پرسپولیس هستند.

نمی دانم سروش رفیعی کجاست، خلیلی با او تماس گرفت ولی به تمرین نیامد.

اول فصل من این تیم را نبستم.

این تیم باید جوان شود و پوست اندازی در آن صورت بگیرد.

این تیم بدون سرمربی هم باید این بازی را می برد.

برخی از بازیکنان باید خجالت بکشند.

اسکوچیچ یکی از گزینه های ماست و باید در مورد او صحبت کنیم.

توافقی با خداداد عزیزی نشده است اما به همراه محسن خلیلی گزینه سرپرستی پرسپولیس هستند.

بازیکن پرسپولیس رویش می شود پول از باشگاه بگیرد؟

من اسم نمی آورم ولی خود بازیکنان باید بررسی کنند که آیا در پرسپولیس بمانند یا خیر.

این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : همشهری آنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب