آمریکا آتش بس با ایران را رسما نقض کرد - سنتکام بیانیه رسمی داد
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از همشهری - تسنیم، رسانه آمریکایی صهیونیستی آکسیوس اعلام کرد: ارتش آمریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است.
همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شد.
سنتکام هم اعلام کرد که امروز مواضع ذخیره سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران را هدف حملات خود قرار داده است.
طبق ادعای این سازمان تروریستی، این اقدام در تلافی حمله پهپادی روز ۲۵ ژوئن ایران به کشتی باری «اور لاولی» (M/V Ever Lovely) با پرچم سنگاپور انجام شد؛ کشتی ای که در حال خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان بود.
سنتکام مدعی شده این حمله نقض آشکار توافق آتش بس و تهدیدی علیه آزادی کشتیرانی بین المللی بوده است!
این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
