ویدیو - خشم بیلسا پس از حذف اروگوئه در جام جهانی
۰۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۷:۵۵ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس فیلم - مارسلو بیلسا پس از بازی امروز، کنترل خود را از دست داد و خطاب به خبرنگاری که مشغول آماده کردن تجهیزات بود، گفت: زود باشید! زود باشید دیگه! بیلسا سپس آرام شد و گفت: من هیچ چیزی برای فوتبال اروگوئه به جا نگذاشتهام. هر تأثیری که یک مربی در سه سال حضورش در فوتبال یک کشور بتواند بگذارد، اگر با نتیجه همراه نباشد، ماندگار نخواهد شد. کسب رتبه چهارم در مرحله مقدماتی ارزشی نداشت، مقام سوم کوپا آمریکا هم ارزشی نداشت و درباره عملکرد فعلی هم نیازی به توضیح نیست. واقعاً ناراحتم!۳۶۰
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
