یک پهپاد به نفتکش حامل 2 میلیون بشکه نفت در نزدیکی تنگه هرمز اصابت کرد
۰۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۳۳ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - روزنامه والاستریت ژورنال به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد یک نفتکش حامل حدود دو میلیون بشکه نفت خام در نزدیکی تنگه هرمز هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از همشهری - وال استریت ژورنال یک مقام آمریکایی گزارش داد یک پهپاد به یک نفتکش حامل حدود دو میلیون بشکه نفت خام در نزدیکی تنگه هرمز اصابت کرده است.
این مقام آمریکایی جزئیاتی درباره میزان خسارت واردشده، تلفات احتمالی یا هویت نفتکش ارائه نکرده است.
تاکنون هیچ مقام ایرانی به این ادعا واکنش نشان نداده و منابع مستقل نیز صحت این گزارش را تأیید نکرده اند.
این ادعا در حالی مطرح می شود که تنش ها در منطقه و به ویژه پیرامون امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز طی روزهای اخیر افزایش یافته است.
این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
