ترامپ مدعی نقض آتش بس از سوی ایران شد
۰۵ تیر ۱۴۰۵ - ۲۰:۳۲ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - رئیسجمهور آمریکا مدعی شد ایران با پرتاب پهپادهای تهاجمی به سمت کشتیهای عبوری از تنگه هرمز، توافق آتشبس را نقض کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از همشهری - دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مدعی شد ایران دست کم چهار پهپاد تهاجمی را به سمت کشتی هایی که از تنگه هرمز عبور می کردند، پرتاب کرده است.
به ادعای وی، یکی از این پهپادها به یک کشتی باری بزرگ اصابت کرده و موجب وارد آمدن خسارت به آن شده است.
ترامپ همچنین مدعی شد نیروهای آمریکایی سه پهپاد دیگر را سرنگون کرده اند و این اقدام را «نقض آشکار توافق آتش بس» توصیف کرد.
این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
