مذاکره تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس درمورد اجرای یادداشت تفاهم اسلام آباد
۰۵ تیر ۱۴۰۵ - ۲۲:۱۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتای انگلیسی خود تلفنی رایزنی کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس عصر امروز جمعه ۵ تیر به صورت تلفنی گفت وگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت وگوی تلفنی، همتای انگلیسی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت های حاصل شده در اجرای تفاهمات و رایزنی های انجام شده قرار داد.
طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقه ای، بر تداوم رایزنی های دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقه ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
