پیام فواد حسین پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان

پیام فواد حسین پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان

۰۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۶:۵۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - وزیر امورخارجه عراق پس از دیدار با وزیر امورخارجه کشورمان پیامی صادر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - فواد حسین پس از دیدار با وزیر امورخارجه کشورمان در شبکه ایکس نوشت: امروز در بغداد میزبان سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در یک سفر رسمی بودم؛ سفری که با هدف بررسی روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای انجام شد.

بنابر روایت ایلنا، ما بر این باوریم که گفت وگو و ارتباط مستقیم میان کشورهای منطقه، ستون اصلی مواجهه با چالش ها، تقویت امنیت و ثبات، و نهادینه سازی رویکرد دیپلماسی در راستای تأمین منافع ملت های ماست.

پیام فواد حسین پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان

این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : خبرآنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس بین الملل