سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل کش هزینه شود
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - برنی سندرز، سناتور مستقل ایالت ورمونت آمریکا شامگاه یکشنبه در سخنانی عنوان کرد: ما به یک سیاست خارجی غیراخلاقی و ناکارآمد و بودجه نظامی بیش از یک تریلیون دلار در سال پایان خواهیم داد.
به گزارش ایسنا، طبق گزارش سی ان ان، سناتور سندرز ادامه تاکید کرد: دیگر میلیاردها دلار برای جنگ های بی پایان هزینه نخواهد شد. دیگر میلیاردها دلار برای دولت نسل کش نتانیاهو در اسرائیل هزینه نخواهد شد. دیگر از دیکتاتوری های ظالم حمایت نخواهد شد. در نهایت، بیایید روی مردم آمریکا سرمایه گذاری کنیم، نه روی ماشین جنگی!
سناتور ایالت ورمونت آمریکا با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم آمریکا که در پی جنگ علیه ایران وخیم تر شده است، گفت: مردم با استرس زیادی زندگی می کنند. و می دانید استرس چه می کند؟ استرس کشنده است. وقتی هر روز مجبور باشید برای ادامه زندگی خانواده تان تلاش کنید، این استرس به بدن و ذهن شما آسیب می رساند. و واقعیت این است که خانواده های طبقه کارگر، افراد کم درآمد، عمر کوتاه تری نسبت به آنچه که باید داشته باشند، دارند. به عبارت دیگر، طبقه کارگر بودن در آمریکا حکم اعدام است. مردم آنقدر سخت تلاش می کنند که فقط برای زنده ماندن تقلا می کنند که بدن و ذهنشان در حال نابودی است.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
