اجرای نمایش (نیمه تاریک ماه) شروع شد -  چالش های چند زوج دور میز شام
سرویس فرهنگ و هنر - اجرای نمایش نیمه تاریک ماه به طراحی و کارگردانی داوود بنی‌اردلان از امشب آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - روابط عمومی نمایش، بلیت فروشی دور پنجم اجرای نمایش درام ـ کمدی «نیمه تاریک ماه» به طراحی و کارگردانی داوود بنی اردلان آغاز شد.

این نمایش از امشب، یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد (فیدیبو استیج) روی صحنه می رود. 

«نیمه تاریک ماه» تاکنون بیش از ۱۰۰ مرتبه در چهار شهر مختلف روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان همراه بوده است.

این نمایش در ژانر درام ـ کمدی و اقتباسی از فیلم سینمایی «غریبه های کامل» است. داستان این اثر با نگاهی به روابط انسانی و چالش های زندگی امروز، روایتگر چند زوج جوان است که برای صرف شام دور هم جمع می شوند؛ شبی که با آشکار شدن رازهایی پنهان، تصور آن ها از یک زندگی آرام و عاشقانه دستخوش تغییر می شود.

مرجان اتفاقیان، حسین امیدی، بهزاد عمرانی، الهه حسینی، سیاوش صفاریان پور، مژده محمدی و اهورا نیازی بازیگران این نمایش هستند.

برخی از عوامل «نیمه تاریک ماه» عبارتند از طراح و کارگردان: داوود بنی اردلان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: آرنیکا محرابیان، دستیار کارگردان: آشا بیک وردی، طراح نور: فرشاد نصیری، انتخاب موسیقی: بهزاد عمرانی، طراحان گرافیک: مهدی فدوی و آذر بامروت، ساخت موشن: عرفان زردهی (استودیو بهمن)، ساخت تیزر: رویا جمالو، دستیار لباس: ریحانه نعمتی، دستیار صحنه: راجا بیلا و دیزاین صحنه: استودیو رست.

علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به صفحه نمایش «نیمه تاریک ماه» در سایت فیدیبو آرت مراجعه کنند.

این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : خبرآنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب