مقام آمریکایی: به تخریب زیرساخت های ایران ادامه خواهیم داد  -  تهران باید انتخاب کند ...!
سرویس بین الملل - سفیر آمریکا در سازمان ملل مدعی شد: اقدامات ما برای نابودی زیرساخت‌هایی که ایران از آن‌ها استفاده می‌کند، ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از همشهری - الجزیره نوشت: مایکل والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل، ادعا کرد: در صورت لزوم، اقدامات ما برای نابود کردن زیرساخت هایی که ایران از آن ها برای اعمال کنترل بر تنگه هرمز استفاده می کند، ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: اگر ایران تصور می کند که دونالد ترامپ در حالی که کشتیرانی و پایگاه های ما هدف حمله قرار می گیرند، دست روی دست خواهد گذاشت و هیچ اقدامی نخواهد کرد، سخت در اشتباه است.

سفیر آمریکا همچنین مدعی شد: ایران یا باید انتخاب کند که یک کشور مسئولیت پذیر باشد، یا به ادامه مسیر کنونی تن دهد؛ مسیری که سرانجام آن، ویرانی و نابودی خواهد بود.

منبع: شفقنا

این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : همشهری آنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس بین الملل