ریزش یک ساختمان در تهران 3 کشته برجای گذاشت - جزئیات
۰۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۵ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس اجتماعی - سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: به دلیل ریزش یک ساختمان در قیامدشت تهران ۳ نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با مهر از وقوع حادثه ریزش یک واحد ساختمان در قیام دشت تهران خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۰۳:۳۴ بامداد امروز دوشنبه ۵ خرداد وقوع حادثه ریزش آوار به دلیل گودبرداری غیراصولی در قیام دشت به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در اثر این حادثه تاکنون ۳ نفر جان باخته و یک نفر مصدوم شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس اجتماعی
بوم گردی ها موتور محرک توسعه گردشگری روستایی
معاون رئیس جمهور: به مردم اعتماد داریم، اینترنت به وضعیت گذشته بازخواهد گشت، زیرا دستور رئیس جمهور است - پیوند بوم گردی با انسجام اجتماعی اهمیت دارد
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: هر روستا یک بوم گردی است - در ایران با تنوع و تکثر زیر چتر وحدت ملی هستیم
آمار جدید جمعیت ایران اعلام شد
کشت خشخاش آزاد شد؟ - توضیحات دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر
اعلام نحوه برگزار شدن امتحانات پایان سال دانش آموزان ابتدایی
پیش بینی وضعیت هوا؛ استمرار بارش باران در این استان ها
بازداشت دو عنصر نفوذی در تهران با پوشش خبرنگار
تأیید یک مورد ابتلا به هانتاویروس در این کشور
سرنوشت طرح ترافیک جدید تهران چه شد؟
دلیل بازگشت سفیدبالک ها به تهران چیست؟
تصادف مرگبار اتوبوس و پیکان - سرنشینان خودرو در آتش سوختند
