ویدیو - میثاقی: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است
۰۶ تیر ۱۴۰۵ - ۲۳:۴۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس فیلم - محمدحسین میثاقی گفت: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است. مدیرعامل پرسپولیس وعده داده بود که اگر پرسپولیس قهرمان نشود کل حقوق و مزایای ۳ سال گذشتهاش را پس بدهد.خبرفوری
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
