ویدیو  -  میثاقی: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است
سرویس فیلم - محمدحسین میثاقی گفت: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است. مدیرعامل پرسپولیس وعده داده بود که اگر پرسپولیس قهرمان نشود کل حقوق و مزایای ۳ سال گذشته‌اش را پس بدهد.خبرفوری

این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : خبرآنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب