کاتز: از جنوب لبنان عقب نشینی نمی کنیم!

کاتز: از جنوب لبنان عقب نشینی نمی کنیم!

۰۶ تیر ۱۴۰۵ - ۲۲:۱۵ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشنی نخواهد کرد و به حضور خود در منطقه امنیتی از جمله الشقیف ادامه خواهد داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - یسرائیل کاتز وزیرجنگ رژیم صهیونیستی گفت: توافقی که دیروز با آمریکا و لبنان امضا شده است یک رویداد تاریخی و دستاورد سیاسی و امنیتی مهمی برای اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کاتز افزود: توافق با آمریکا و لبنان می تواند وضعیت امنیتی در مرزهای شمالی را تغییر دهد.

وی ادعا کرد: اسرائیل از جنوب لبنان عقب نشنی نخواهد کرد و به حضور خود در منطقه امنیتی از جمله الشقیف ادامه خواهد داد. منطقه امنیتی از سکنه و زیر ساخت حزب الله خالی خواهد شد. پیش از خلع سلاح حزب الله در سراسر لبنان، هیچ گونه جابجایی یا عقب نشینی از سوی اسرائیل انجام نخواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما برای خنثی سازی هرگونه تهدید علیه سربازانمان و ساکنان شهرک های شمالی آزادی عمل نظامی را حفظ خواهیم کرد.

این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : خبرآنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب