اگر اوضاع ایران بدتر نشود، بازمی گردیم
۰۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۸:۲۹ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - مدیرعامل شرکت دولتی روساتم اعلام کرد در صورت عدم تشدید تنشها پیرامون ایران، متخصصان این شرکت طی هفتههای آینده فعالیت خود را در نیروگاه هستهای بوشهر از سر خواهند گرفت.
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از همشهری - الکسی لیخاچف، مدیرعامل شرکت روس اتم، اعلام کرد اگر شرایط پیرامون ایران وخیم تر نشود، متخصصان این شرکت در هفته های آینده به نیروگاه هسته ای بوشهر بازخواهند گشت.
وی همچنین با اشاره به مسائل فنی مرتبط با برنامه هسته ای ایران گفت روس اتم آمادگی دارد در صورت نیاز، هرگونه موضوع فنی مربوط به اورانیوم غنی شده ایران را بررسی و حل وفصل کند.
اظهارات مدیرعامل روس اتم در حالی مطرح شده که همکاری های هسته ای ایران و روسیه، به ویژه در نیروگاه بوشهر، همچنان از مهم ترین محورهای همکاری دو کشور به شمار می رود.
منبع: تسنیماین خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
