مذاکره تلفنی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و همتای اماراتی
سرویس بین الملل - وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات درباره آخرین وضعیت منطقه با یکدیگر رایزنی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - به شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه امارات متحده عربی، از تماس تلفنی سید عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.

به نوشته تسنیم در این تماس تلفنی، تحولات منطقه و آخرین وضعیت ها و رویدادهای منطقه ای، پس از دستیابی به تفاهم نامه بین آمریکا و جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : خبرآنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس بین الملل