بازگشت متخصصان روس نیروگاه اتمی بوشهر: هفته آتی
۰۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۲۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - مدیرعامل شرکت روساتم روز جمعه تاکید کرد که طی هفتههای آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هستهای بوشهر بازمیگردند.
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - ریا نووستی، «الکسی لیخاچف» مدیرعامل روس اتم در سخنانی گفت که اگر اوضاع پیرامون ایران بدتر نشود «متخصصان روس اتم در هفته های آینده به نیروگاه هسته ای بوشهر بازخواهند گشت.»
به نوشته ایسنا لیخاچف همچنین عنوان کرد که روس اتم آماده حل وفصل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنی شده ایران است.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
