اسرائیل دوباره آتش بس را زیر پا گذاشت؛ هشدار تخلیه برای جنوب لبنان
۰۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۸:۵۳ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات نظامی خود در لبنان، با پخش اعلامیههای هشدارآمیز بر فراز شهرک المنصوری در جنوب این کشور، از ساکنان خواست منطقه را تخلیه کنند.
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از همشهری - رژیم صهیونیستی در اقدامی جدید که از سوی منابع لبنانی نقض آتش بس توصیف شده، اعلامیه های تهدیدآمیزی را بر فراز شهرک «المنصوری» در جنوب لبنان پخش کرد.
بر اساس این اعلامیه ها، از ساکنان این شهرک خواسته شده است منازل خود را ترک کرده و منطقه را تخلیه کنند.
این اقدام در حالی صورت می گیرد که طی روزهای اخیر گزارش های متعددی از تداوم حملات و تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، با وجود توافق آتش بس، منتشر شده است.
این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
