اسرائیل باید به تنهایی بر علیه موشک های ایرانی اقدام کند
۰۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۵۶ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - وزیر دارایی افراطی کابینه نتانیاهو موشکهای ایرانی را تهدیدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی خواند و گفت تلآویو باید به تنهایی علیه موشکهای ایرانی اقدام کند.
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از همشهری - «بتزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران را بزرگ ترین تهدید برای این رژیم خواند و گفت تل آویو باید به تنهایی علیه موشک های ایرانی که موجودیت رژیم را تهدید می کنند، وارد عمل شود.
وی در ادامه گفت وگوی خود با رادیو رژیم صهیونیستی، خواستار خلع سلاح حماس و حزب الله شد و گفت حزب الله و حماس باید سلاح خود را تحویل دهند.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین بر توسعه پروژه های شهرک سازی تاکید کرد و گفت شهرک سازی در کرانه باختری، نوار غزه و جنوب لبنان تقویت خواهد شد.
منبع: ایسنااین خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
