چه شد که هادی حجازی فر اینستاگرامش را بست؟

چه شد که هادی حجازی فر اینستاگرامش را بست؟

۳۱ شهریور ۱۴۰۴ - ۲۰:۳۱ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس فرهنگ و هنر - هادی حجازی‌فر با حضور در قسمت چهارم پامپ ۲ والکس با اجرای امیرحسین قیاسی، از دلیل بستن صفحه‌ی اینستاگرامش گفت.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - هادی حجازی فر با حضور در قسمت چهارم پامپ ۲ والکس مهمان امیرحسین قیاسی شد.  

او در مورد دلیل بستن صفحه ی اینستاگرامش چنین گفت: «من آن زمان هنوز شهرت را درک نکرده بودم. مثلا یک نفر در یک صفحه ی سینمایی زیر پستی نوشته بود این فلان فلان شده که بازیگر نیست! و من اصلا متوجه نبودم که نباید جواب بدهم و می رفتم با اکانت واقعی ام جواب می دانم که فلان فلان شده چرا فکر کرده ای صلاحیت داری که در مورد بازی من نظر بدهی؟! فکر می کردم فقط دوستان و اطرافیانم این کامنت ها را می بینند. بچه های فیلم نیوز کارشان شده بود دیلیت کردن کامنت های من برای مراقبت از من و مرتب می گفتند آقای حجازی فر مثلا این را ننویسید بهتر است!» 

حجازی فر با تعریف خاطره ای دیگر، گفت: «سر موضوعی موضعی گرفته بودم و یک نفر هرچه از دهانش درآمده بود در دایرکت برایم نوشته بود. من یک چهارم آن فحش ها را خطاب به خودش نوشتم و او جواب داد واقعا برای هنرمند مملکت متاسفم! و من گفتم همین است که هست! آرام آرام دیدم حاشیه پیش می آید و پیگیرم هستند و باید طور دیگری برخورد کنم.» 

این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : خبرآنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب