انفجار امروز اراک یک کشته بر جای گذاشت
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۲۱:۱۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس اجتماعی - فرماندار اراک گفت: حادثه انفجار ناشی از نشت گاز در یک منزل مسکونی در خیابان جهانگیری اراک تاکنون یک کشته برجای گذاشته است.
به گزارش سرویس اجتماعی خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - فرماندار اراک گفت: حادثه انفجار ناشی از نشت گاز در یک منزل مسکونی در خیابان جهانگیری اراک تاکنون یک کشته برجای گذاشته است.
ایرنا در خبری نوشت:عبدالرضا حاج علی بیگی افزود: این حادثه ظهر امروز دوشنبه اتفاق افتاد و دقایقی پیش پیکر مردی ۳۱ ساله از زیر آوار بیرون کشیده شد و تلاش و جستجو همچنان تا آواربرداری کامل وجود دارد.
وی ادامه داد: آتش نشانی تا این لحظه علت حادثه را نشت گاز اعلام کرده و عملیات جستجوی مجروحان یا جانباختگان احتمالی دیگر ادامه دارد.
فرماندار اراک عنوان کرد: اخبار تکمیلی این حادثه متعاقبا اعلام می شود.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس اجتماعی
اعتراف ناگوار عضو باند گنج یابان - (جسد دوستم را میان نخاله های ساختمانی رها کردم)
توضیح وزیر آموزش وپرورش درمورد برگزار شدن امتحانات نهایی
کمک هزینه اولاد برای بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟
راز آتش سوزی مرگبار پس از 3 سال فاش شد - آخرین مهمان خانه که بود؟
بازداشت فروشنده سلاح غیرمجاز در بازار تهران
آماده باش هلال احمر در این 9 استان - دلیل چیست؟
زلزله سنگین در همسایگی ایران
44 درصد جان باختگان تصادفات تهران را چه افرادی تشکیل می دهند؟
افزایش خشونت خانگی بعد از جنگ
پسر جوان از اتهام قتل مادرش تبرئه شد؛ قسامه سرنوشت پرونده را تغییر داد
بحران بیمه برای 388 بیماری های نادر
چگونه از نوزادان در روزهای گرم محافظت کنیم؟ - سه توصیه مهم
