ویدیو  -  اسحاق جهانگیری: درمورد ایران خیلی نگرانم - چقدر نادانی در داخل کشور هست که این اتفاق رخ می دهد؟
سرویس فیلم - اسحاق جهانگیری گفت: امیرکبیر توسعه را در مقطع خودش شروع کرد، شروع آن هم از دارالفنون بود، یعنی به این نتیجه رسید که باید روی نیروی انسانی وقت بگذارد. ناگهان شرایطی به وجود می‌آید که امیرکبیر کشته می‌شود و اجازه نمی‌دهند برنامه‌های خودش را پیش ببرد. این که چقدر خارجی‌ها دخیل هستند، چقدر نادانی در داخل کشور هست که این اتفاق رخ می‌دهد، ممکن است نیاز به یک بررسی دقیق‌تری داشته باشد. زمانی از نظر توسعه برای ما این مطرح بود که از اروپا چقدر عقب هستیم، بحث این بود که باید تلاش کنیم و شایستگی‌های ایران در حدی است که می‌تواند خودش را با توسعهٔ اروپا هماهنگ کند. شاه‌عباس برای توسعه در این دوره خیلی زحمت کشید.ایرنا

این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : خبرآنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب