ویدیو - جهانگیری: عده ای نمی خواهند ایران توسعه یابد و برای آن هزینه می کنند
۲۹ آبان ۱۴۰۴ - ۲۰:۰۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس فیلم - معاون اول دولتهای یازدهم و دوازدهم گفت: عدهای نمیخواهند ایران توسعه یابد و برای آن هزینه میکنند و پول خرج میکنند. سادهاندیشی است فکر کنیم کاسب تحریم فقط در ایران است. در آمریکا و اروپا هم پیگیری میکنند که تحریمها بماند. برخی تصور میکنند توسعه ایران با برخی موارد اعتقادی ناسازگار است. شرایط دشوار، با وضعیت نه جنگ و نه صلح دشوارتر شده استنمیشود برخی برای حل مسئله جمع شوند و عدهای دیگر با پول مملکت بیابد و چوب لای چرخ بگذارند و بگویند کار ما این است. منبعک ایسنا
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
