استقلال مهمان جدید لیگ برتر جودو
۰۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۷:۴۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس ورزشی - باشگاه استقلال با ارسال نامهای به فدراسیون جودو، آمادگی خود را برای حضور در رقابتهای لیگ برتر جودو در بخش مردان و زنان اعلام کرد.
به گزارش سرویس ورزشی خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - خبرآنلاین؛ روابط عمومی فدراسیون جودو، علی تاجرنیا مدیرعامل باشگاه استقلال امروز یکشنبه ۷ تیرماه با ارسال نامه ای به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، آمادگی این باشگاه را برای حضور در رقابت های لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان اعلام کرد.
با موافقت فدراسیون جودو، باشگاه استقلال در فصل جدید لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش مردان و زنان حضور خواهد داشت. این اقدام در راستای گسترش فعالیت های باشگاه استقلال در رشته های مختلف و حضور در رقابت های کشور انجام شده است.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
