مدافع سپاهان قراردادش را فسخ کرد
به گزارش سرویس ورزشی خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - خبرگزاری خبرآنلاین؛ گیورگی گولسیانی که با سپاهان قراردادی ۲ ساله داشت، از این تیم اصفهانی جدا شده است.
به گزارش آنا، مدافع گرجستانی ضمن فسخ یک طرفه قرارداد از باشگاه ایرانی به فیفا شکایت کرده است. گولسیانی قبل از اینکه اقدام به فسخ قرارداد کند، چالش هایی با باشگاه سپاهان بر سر قرارداد سال دوم خود داشت. البته او در دوران جنگ تحمیلی رمضان هم دریافتی از باشگاه سپاهان نداشت، که موضوعی کاملاً طبیعی بوده چون شرایطی برای پرداخت وجود نداشته است.
گولسیانی در حالی انتظار دریافتی داشت که ایران در شرایط جنگی قرار داشت و طبیعتاً در این شرایط فورس ماژور پرداختی ها به حالت تعلیق در می آید. نهایتاً گولسیانی پس از فسخ یک طرفه خود با باشگاه سپاهان از این باشگاه به فیفا شکایت کرده و باشگاه سپاهان نیز دفاعیات خود را به فیفا ارائه کرده است.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
