برپایی میزگرد (عکاسی در خیابان) با حضور علیرضا معصومی
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - این برنامه توسط انجمن عکاسان ایران و از سری برنامه های دوشنبه های عکاسی برگزار می شود.
عکاسی خیابانی در ایران، علاوه بر چالش ها و ویژگی های مشترک این گونه عکاسی در سراسر جهان، تحت تأثیر شرایط فرهنگی، اجتماعی و شهری خاص خود نیز قرار دارد. حضور در فضای عمومی، مواجهه با سوژه ها، مسائل مربوط به حریم خصوصی و نگاه جامعه به دوربین، تجربه عکاسی خیابانی را برای عکاسان ایرانی به موضوعی متفاوت و چالش برانگیز تبدیل کرده است.
در این میزگرد با حضور علیرضا معصومی، عکاس خبری، به تجربه عکاسی خیابانی در ایران پرداخته می شود و درباره فرصت ها، محدودیت ها و چالش های آن، گفت وگو خواهد شد.
شرکت در این میزگرد برای تمامی علاقه مندان آزاد و رایگان است.
میزگرد «عکاسی در خیابان» دوشنبه ۸ تیر ۱۴۰۵، ساعت: ۱۷ تا ۱۹ در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
