دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر هم مشخص شد
به گزارش سرویس ورزشی خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته سی ویکم لیگ آزادگان امروز (شنبه، ۶ تیر) برگزار شد که در مهم ترین بازی ها نساجی با سه گل از سد نفت و گاز گچساران گذشت و مس شهر بابک برابر نیروی زمینی پیروز شد تا صعود این تیم هم پس از نساجی قطعی شود.
به نقل از ایسنا، نساجی در پایان این هفته با ۶۶ امتیاز صدرنشین است، مس شهر بابک با ۶۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۵۱ امتیاز در رده سوم است.
در انتهای جدول، داماش گیلان با ۱۴ امتیاز در قعر جدول است. نود ارومیه با ۲۴ امتیاز در رده هفدهم جای دارد و شهرداری نوشهر با ۲۶ امتیاز در رتبه شانزدهم است.
نتایج هفته ۳۱ لیگ یک:
شهرداری نوشهر یک - یک مس کرمان
هوادار ۴ - یک داماش گیلان
پارس جنوبی جم ۲ - صفر نود ارومیه
پالایش نفت بندرعباس صفر - صفر صنعت نفت آبادان
نفت و گاز گچساران صفر - ۳ نساجی مازندران
مس شهر بابک یک - صفر نیروی زمینی
فرد البرز ۲ - یک سایپا
آریو اسلامشهر ۲ - صفر بعثت کرمانشاه
مس سونگون یک - یک شناورسازی قشم
این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : خبرآنلاین
