سنتکام انجام حملات جدید به ایران را تأیید کرد
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از همشهری - سنتکام در اطلاعیه اعلام کرد: نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در تاریخ ۲۷ ژوئن، به دستور فرمانده کل قوا، حملات دیگری را علیه چندین هدف در ایران انجام دادند.
پس از حملات دیروز ایالات متحده در پاسخ به حمله ایران به کشتی ام/وی اور لاولی، به ایران فرصتی داده شد تا به توافق آتش بس پایبند باشد، اما وقتی نیروهایش ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت شرق آمریکا، یک پهپاد تهاجمی یک طرفه را به سمت کشتی ام/تی کیکو شلیک کردند، این فرصت را از دست دادند. این نفتکش با پرچم پاناما با بیش از دو میلیون بشکه نفت خام در نزدیکی تنگه هرمز در حال عبور بود.
نیروهای سنتکام امروز در پاسخ مستقیم به ادامه تجاوز ایران به کشتی های تجاری، حملاتی را انجام دادند. هواپیماهای نظامی ایالات متحده زیرساخت های نظارتی نظامی، سیستم های ارتباطی، سایت های پدافند هوایی، تأسیسات ذخیره سازی پهپاد و قابلیت های مین ریزی ایران را هدف قرار دادند.
عبور کشتی های تجاری از تنگه هرمز ادامه دارد. نیروهای آمریکایی هوشیار، مرگبار و آماده هستند.
این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
