اعتراف آمریکا به نقض توافق و تعرض جدید به ایران

اعتراف آمریکا به نقض توافق و تعرض جدید به ایران

۰۷ تیر ۱۴۰۵ - ۰۲:۴۵ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - در تجاوز جدید به کشورمان، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اذعان کرد که اهدافی را در ایران مورد حمله قرار داده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از خبرآنلاین - ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا بامداد یکشنبه اعلام کرد که واشنگتن در پاسخ به حمله ای ادعایی که یک کشتی تجاری را هدف قرار داده بود، اقدام به انجام حملاتی علیه ایران کرده است.

به گزارش ایسنا، سنتکام اعلام کرد که این حمله به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انجام شده است.

پیش از این منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در سیریک خبر داده بودند.

این تجاوز در حالی صورت گرفته است که پس از دستیابی ایران و آمریکا به تفاهم و آغاز روند کاهش تنش، بر ضرورت پایبندی طرف ها به تعهدات و توقف اقدامات نظامی تأکید شده بود. از این منظر، اعلام رسمی انجام عملیات نظامی از سوی واشنگتن می تواند به عنوان اقدامی در تعارض با مسیر توافق و نشانه ای از نقض آن تلقی شود. 

این خبر توسط سایت خبرآنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.

منبع : خبرآنلاین

اخبار گوناگون در خبر ناب
آخرین اخبار سرویس بین الملل