فوری - اکسیوس: ارتش آمریکا در حال حمله به اهدافی در ایران است
۰۷ تیر ۱۴۰۵ - ۰۲:۲۰ زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس بین الملل - دقایقی پیش مردم در سواحل و محدودۀ ساحلی منطقۀ طاهروییه سیریک صدای چند انفجار شنیدند.همچنین اهالی مسن در قشم نیز از شنیدهشدن صدای چند انفجار در این منطقه خبر میدهند.
به گزارش سرویس بین الملل خبر ناب به نقل از همشهری - اکسیوس اعلام کرد ارتش آمریکا عملیات تجاوزکارانه ای را به ایران آغاز کرده است.
اکسیوس یک مقام آمریکایی نوشت :
ارتش آمریکا در حال حمله به اهداف ایرانی در پاسخ به هجوم روز شنبه ایران به کشتی تجاری است.
این خبر توسط سایت همشهری آنلاین منتشر شده و خبر ناب صرفا آن را به اشتراک گذاشته است.
منبع : همشهری آنلاین
